Velkommen til vores nye platform.

Dem som har været lejere i noget tid, kan måske huske at vi skiftede platform i oktober 2020, hvilket desværre ikke at været den store succes.

Nu skifter vi derfor til en platform, som er mere klient venlig og som er mere fremtidssikret.


Du har som lejer nu fået flere muligheder:

  1. Du kan finde og downloade dine gamle faktura og se din næste faktura
    Under indstillinger og fakturering kan du finde dine faktura, skifte betalingskort og se din næste faktura.

  2. Du kan bede om support.
    Du har selvfølgelig altid kunne kontakte os på E-mail, men nu er det blevet nemmere at se vores faq artikler under fanen "Support" eller oprette en Supportsag, hvis du har spørgsmål som ikke bliver besvaret i vores faq.

  3. Du kan kommunikere med andre iværksættere
    I det nye fællesskabs forum, kan du stille spørgsmål til andre iværksættere, eller bare starte en hygge samtale, husk at oprette din profil under "indstillinger"  og "Min konto"

  4. Du kan foretage bookinger
    Vi søger efter egnet lokaler, så vi kan komme til at tilbyde leje af kontor og mødelokaler på timebasis, når vi finder dem, kan de bookes på denne platform.

Vi beklager selvfølgelig, den ulejlighed det giver at skulle tilmelde sit betalingskort igen, men håber at den nye platform kommer til at gøre det hele meget nemmere og mere overskueligt. 
Be the first one to leave a comment!
Sign in or join to post new comments